dissabte, 26 de desembre del 2009

26 de Desembre del 2009

Hola amics i amigues:

Tornem a ser-hi per aquí, encara soc viu, no patiu, (no pateixis Robert, no us lliurareu de mi).  Feia pràcticament un mes que no pasava per aquí; i avui aprofitant el dia festiu he decidit apropar-m’hi tot i les previsions de pluja. Havia d’arriscar-me i … m’he mullat. Jo que pensava que amb l’onada de fred i tot aixó potser havien baixat coses interessants, pero malauradament no he pogut fer una prospecció com deu mana de la zona (com m’agrada la paraula “prospecció”, queda tan … professional). La pluja, que al principi semblava que respectava, ha començat a caure amb una mica més de força i s’ha instaurat com una mena de plujim que ,malgrat el Gore-Tex, ha començat a calar en el meu ànim i els meus pantalons. Per aquests motius, i no per la son, els ulls vermells de no dormir i beure, i la inoperància mental que es caracteristica en la meva `persona, hi han algunes especies que haurien d’haver aparegut pero que no han sortit. Aquí tyeniu la llista i les especies observades. No tinc fotos, no volia mullar la càmara,; i entre la motxilla, el cata, els prismàtics; ja duia bastantes coses penjant.

  • Garsa (Pica pica):
  • Tudó (Columba palumbus):
  • Xoriguer vulgar (Falco tinnunculus):
  • Estornell vulgar (Sturnus vulgaris):
  • Tórtora turca (Streptopelia decaocto):
  • Cabusset (Tachybaptus ruficollis):
  • Corb marí gros (Phalacrocorax carbo):
  • Titella (Anthus pratensis):
  • Rossinyol bord (Cettia cetti):
  • Tallarol capnegre (Sylvia melanocephala):
  • Martinet blanc (Egretta garzetta):
  • Anex collverd (Anas platyrhynchos):
  • Pit-roig (Erithacus rubecula):
  • Polla d’aigua (Gallinula chloropus):
  • Cotxa fumada (Phoenicurus ochruros):
  • Bruel (Regulus ignicapillis):
  • Bernat pescaire (Ardea cinerea):
  • Cuereta blanca (Motacilla blanca):
  • Becadell comú (Gallinago gallinago):
  • Xivitona (Actitis hypoleucos):
  • Mosquiter comú (Philloscopus collibyta):
  • Xarxet comú (Anas crecca): 2 femellas i un mascle.
  • Pinsà vulgar (Fringilla coelebs):
  • Gavina vulgar (Larus ridibundus):
  • Gavià argentat (Larus michaellis):
  • Perdiu roja (Alectoris rufa):
  • Cuereta torrentera (Motacilla cinerea):
  • Cogullada vulgar (Galerida cristata):
  • Gafarró (Serinus serinus):
  • Cadernera (Carduelis carduelis):
  • Esplugabous (Bulbucus ibis):
  • Pardal de bardissa (Prunella modularis):
  • Xivita (Tringa ochropus):
  • Repicatalons (Emberiza schoeniclus):
  • Bitxac comú (Saxicola torquata):
  • Mallerenga carbonera (Parus major)

Aixó es tot, ara ja, gairebé em despedeixo fins l’any vinent; BONES FESTES A TOTHOM I TOTDON i BONA ENTRADA D’ANY.

A reveure i a Cancabanyejar!!!!!!!!!!!!!!!!!!