dimarts, 18 de novembre del 2008

25 d'Octubre del 2008

Hola a tots i totes:

Mare meva, mare meva!!!!! La feina s'acumula i no pot ser. Porto una temporadeta una mica "asin" i s'em fa una miqueta feixuc posar-me a escriure. Tot i aixó avui he volgut trobar el moment i m'hi poso... i més que res, que si no em sé de dos que em tallaran el coll, que dic jo que ja que m'envien les cites i les fotos, serà qüestiò de ficar-ho, no?

Doncs anem al que toca.

Correu que m'envia l'Oscar Bargalló sobre el que va veure dissabte 25 d'octubre. Deixo el llistat i comentem després.

  1. Esplugabous (Bulbucus ibis): 50 al camí de la depuradora.
  2. Bernat Pescaire (Ardea cinerea): 2 volant riu amunt.
  3. Polla d'aigua (Gallinula chloropus).
  4. Ànec coll-verd (Anas platyrhyncos).
  5. Xivita (Tringa ochropus): 2 al riu.
  6. Gavina vulgar (Larus ridibundus)
  7. Gavià argentat (Larus michaellis).
  8. Tudó (Columba palumbus).
  9. Tòrtora turca (Streptopelia decaocto).
  10. Grasset de muntanya (Anthus spinoletta): 1 al riu.
  11. Cuereta torrentera (Motacilla cinerea).
  12. Cuereta blanca (Motacilla alba).
  13. Pit-roig (Erithacus rubecula).
  14. Cotxa fumada (Phoenicurus ochruros): 1 a l'aparcament.
  15. Rossinyol bord (Cettia cetti).
  16. Trist (Cisticola juncidis).
  17. Garsa (Pica pica).
  18. Gralla (Corvus monedula): 1 a la depuradora.
  19. Estornell vulgar (Sturnus vulgaris).
  20. Pardal comú (Paser domesticus).
  21. Bec de corall (Estrilda astrild).
  22. Gafarró (Serinus serinus).
  23. Cadernera (Carduelis carduelis).

Bé, aquí tenim el llistat. El més destacat per sobre de tot es sense cap dubte la presència d'un Grasset de muntanya (Anthus spinoletta). Ja havien arribat a l'estany de Sils i l'Oscar amb molt bon ull va sapiguer trobar-lo al Congost. Us deixo una foto del Grasset gentilesa de l'Oscar Bargalló i fins les properes cites.

A Cancabanyejar!!!!!

Grasset de muntanya