dilluns, 11 d’agost del 2008

2 d'Agost del 2008

Hola:

El passat dia dos vaig passar pel Congost i Can Cabanyes ben d'hora (just després de deixar als meus pares a l'aeroport).A les 7 del matí ja hi era allà. La jornada va ser bastant profitosa, pero... ohhh!! desgracia, esl desu em castiguen i les dades que vaig pendre amb la PDA es varen esborrar. Ufffffff!!!! Així que fent memoria faig un resum breu del mes destacable que vaig veure així per sobre (mes que res per a que quedi constància).

1.-Cabusset (Tachybaptus ruficollis): 1 exemplar a la bassa de Can Cabanyes.

2.-Anec coll-verd (Anas platyrhynchos): Més d'una trentena a la bassa de Can Cabanyes a primera hora del matí.

3.-Polla d'aigua (Gallinula chloropus).

4.- Corriol petit (Charadrius dubius): Alguns exemplars a les platjetes de pedres del riu.

5.-Xivita (Tringa ochropus): Mínim que recordi 3 exemplars davant de la depuradora.

6.- Xivitona (Actitis hypoleucos): Mínim 1 exemplar al riu.

7.- Gavina vulgar (Larus ridibundus).

8.-Tudó (Columba palumbus).

9.-Cogullada vulgar (Galerida cristata): 1 exemplar es sent per sobre del pontet.

10.-Oreneta vulgar (Hirundo rustica).

11.-Rossinyol bord (Cettia cetti).

12.-Balquer (Acrocephalus arundinaceus): 1 exemplar entre el canyís just davant del agüait de la bassa de Can Cabanyes.

13.-Pardal comú (Passer domesticus).

14.-Bec de corall senegalés (Estrilda astrild).

15.-Cadernera (Carduelis carduelis)

Així de memória i amb les fotos (dolentes) que vaig fer es el que em vé al cap. Com a interessant els limicols (com no) i el balquer (per a mi va ser la sorpresa del dia.)

Aixó es tot i confiem que el proper dia la tecnologia no em jugui una altre mala passada.

Cabusset (Tachybaptus ruficollis)